сряда, 26 ноември 2008 г.

ГЛАВА 12

- ПРИЯТЕЛКАТА -
03.09.2005
От днес започвам да си водя дневника в лаптопа! Супер! Вече си имам лаптоп! Добре, че дядо се съгласи да купим този модел, а не по-евтиния! Татко и мама щели да се сърдят, че сме изхарчили всички пари, изпратени ни за месеца, само за лаптоп, а не както казаха за нов настолен компютър и бюро. Наложи се да използвам цялото си красноречие, за да убедя дядо, че лаптопът не е нещо излишно и сложно за едно петнайсет годишно момиче, а напротив, че е много по-добро като вариант, защото първо е по-мощен от този, който щяхме да купим и второ, заради това, че е мобилен мога да го ползвам и в библиотеката! Много знае дядо, че в библиотеката ни още няма интернет...... Карай, не съм го лъгала просто така, лаптопът наистина е страхотен, а и нали си имам настолен компютър, какво като е стар и така върши работа!
04.09.2005
Тази вечер вкъщи дойде готиният колега на дядо от службата. Страхотен е! Сиси ще се влюби в него само като и го опиша! Щях да го снимам, но ми беше неудобно да го помоля да ми позира. Баба ми каза, че бил алкохолик, но дядо така я погледна, че тя започна да ми обяснява, че алкохолизмът бил един вид болест и трябвало да се лекува. За мен няма значение какъв е, важното е, че е много хубав! Нещо като Джордж Клуни, но по-млад, въпреки че е доста прошарен и много по-красив! А и този белег на брадата
му, ммммм.......... Още сега ще се обадя на Сиси и ще и го опиша!
13.09.2005
Няколко дни не съм писала, защото имах много за учене. Дядо недоумява, защо не ползвам лаптопа в ученето. ”Толкова пари на вятъра...”. Как да му обясня, че това, че струва толкова не означава, че с него не може да се прави всичко! Дядо твърди, че ако имали достатъчно пари и в службата имали такива компютри, в затворите щяло да има много повече бандити отколкото имало в момента!
Сиси е луда! От няколко дни ме врънка да я запознавам с готиния колега на дядо! Полудяла е! Та той е почти на трийсет! Как да я запозная с него, при положение, че е с четиринайсет – петнайсет години по-голям от нас! Е, признавам, че увъртам, защото и
аз изглежда съм мъничко влюбена в него, но засега не съм много сигурна....
Тази вечер май пак щял да идва у дома, така ми намекна баба. Тя, изглежда не го обича много, но дядо въобще не го е еня! Той бил най-добрият следовател в България, така казва дядо!
14.09.2005
Май че готиният не е толкова готин! Снощи се напи и то много. Не, че дядо не се напи и той, но....
Дали на Сиси ще и хареса като и разкажа?! Днес я нямаше на училище, болна била. След малко ще и се обадя, дано да оздравее бързо!
.............................
По-добре е, но аз лично си мисля, че по скоро симулира! Не и разказах за колегата на дядо, когато се върне на училище, тогава!
15.09.2005
Снощи беше вълнуваща вечер! В чата се запознах с един много интересен човек. Не каза на колко години е, но изглежда не е малък, защото ми каза, че е архитект. Приятно ми беше да си говоря с него, защото даже и не ми намекна за секс като всички непознати, с които съм си чатила! Разбира от много неща и освен това не е някоя надувка! Сподели, че си има приятелка отскоро, има - няма от девет месеца. А и освен това е сирак, нямал си никого.... Ама нали сега не е сам! Е, не живеели заедно с гаджето му, но скоро и това щяло да стане. Разбрахме се скоро, след ден два пак да си побъбрим в чата. Дано да стане....
Дядо ще дойде съвсем скоро да провери дали съм заспала. Уф, дано утре да забрави да ме кара да скачам на въже с него! Знам, че е много полезно за фигурата, но аз предпочитам да го правя сама! Да скачаш на въже с дядо си, не е ли смешно!?

Няма коментари: